چطور از ديوارهاي آجري در دكوراسيون استفاده كنيم؟

۱ بازديد

اختصاص يك دكوراسيون ديوار آجري با بافت خاص خود عمق و حس گرمي به فضا مي‌دهد. از اين نوع دكوراسيون مي‌توان به خصوص در خانه يا آپارتمان‌هاي داخل شهر استفاده و طرح هاي جالبي با آن پياده كرد.

نظر طراحان و افراد در مورد نحوه استفاده از اين ديوار متفاوت است.

عضي مايلند آن را رنگ دلخواه و خاصي زده، عده‌اي دوست دارند اشياء دكوري از آن آويزان كنند و بعضي آن را به عنوان طاقچه مورد استفاده قرار دهند.

ديوار آجري را رنگ كنيد

يكي از روش‌هاي معمول در دكوراسيون ديوارهاي آجري، رنگ كردن آن‌هاست. بسياري از طراحان دكوراسيون به جاي ساده نگه داشتن آن‌ها، ترجيح مي‌دهند آن را رنگ خاصي كنند كه با طرح اتاق هماهنگ باشد. بعضي مايلند هم رنگ بقيه ديوارها باشد و آن‌ها كه اهل ريسك بيش‌تر هستند دوست دارند متضاد با ساير چيزها بوده تا بيش‌تر به چشم آيد.

بعضي‌ها ترجيح مي‌دهند با كشيدن تصوير خاصي روي اين ديوارها از اين ايده در اتاق خواب بچه‌ها استفاده كنند.

دكوراسيون وسايل تزييني روي آن آويزان كنيد

يكي از روش‌هاي ساده در دكوراسيون، تزيين ديوارهاي آجري ساده است.

فقط كافيست براي نصب به جاي ميخ از پيچ استفاده كنيد و روي آن آينه، كارهاي هنري، صنايع دستي و قاب‌عكس آويزان كنيد.

همچنين مي‌توانيد با زدن چند طبقه، جايي براي قاب‌عكس‌ها يا شمع‌ها داشته باشيد و اين قسمت از خانه را مورد توجه قرار داده و بافت خاصي به اتاق دهيد

به صورت طاقچه از آن استفاده كنيد

استفاده ديگر از آجرها در دكوراسيون به كار بردن آن‌ها به شكل طاقچه به خصوص در بالاي شومينه است. در صورت نداشتن شومينه از آن به عنوان طاقچه براي نشان دادن موارد خاص استفاده كنيد.

در صورتي كه دكوراسيون شما جديد يا مدرن است بهتر است از طاقچه‌اي چوبي و در صورتي كه سبك سنتي دارد، از آجر يا سنگ استفاده كنيد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.