آشنايي با دكوراسيون اتاق پذيرايي

۱ بازديد

دكوراسيون اتاق پذيرايي نمادي از كل خانه در يك اتاق است. تصويري از چگونه زندگي كردن است

اتاق پذيرايي جايي است كه بيشتر وقت خود را آن‌جا مي‌گذرانيم. جايي كه آرامش پيدا مي‌كنيم، كار روزانه را تعطيل كرده، رفع خستگي مي‌كنيم، تلويزيون و فيلم مي‌بينيم، آهنگ مورد علاقه خود را گوش مي‌كنيم، كتاب مي‌خوانيم، تنقلات مي‌خوريم، ميهماني مي‌گيريم و در كل اوقات خوشي را مي‌گذرانيم.

اتاق پذيرايي جايي است كه اغلب سليقه و ذوق هنري ما مورد قضاوت قرار مي گيرد! پس بايد تصويري از شخصيت، خانواده‌ و چيزهاي مورد علاقه‌مان باشد.

كلكسيون‌ها، كارهاي هنري، سفرها و همه چيزهايي كه باعث علاقه به خانه و كاشانه شده، آسايش و آرامش را همراه داشته باشد. فكر نكنيد چيزهايي را بايد نگه داريد كه صرفا مد باشند.

اتاق پذيرايي، اتاق مورد علاقه است و چون ارزش زيادي براي آن قائليم، بايد سعي كنيم با انتخاب مبلماني زيبا و طرحي خوب، تمام اعضاء خانواده را شاد و اوقات آن‌ها را خاطره‌انگيز كنيم.

بايد به بهترين شكل ممكن آن را شكل دهيم و هنگام طراحي فضاهاي مختلفي را براي منظورهاي مختلف در نظر بگيريم

دكوراسيون داخلي ، انتخاب رنگ، مبلمان و نورپردازي با توجه به فضاي موجود اهميت زيادي دارد.

دكوراسيون اتاق پذيرايي كوچك و مربع بوده، جاي كافي ندارد، صندلي، ميز عسلي و مانند آن‌ را فراموش كنيد در عوض از يك يا دو مبل راحتي با رنگ روشن استفاده نماييد. 

اگر بزرگ است مي‌توانيد قسمتي را براي نوشيدن چاي و خوردن قهوه، كار با كامپيوتر و مابقي را به ميز ناهار‌خوري، تلويزيون و غيره اختصاص دهيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.